Hva våre kunder mener

Njord Kapitalforvaltning har gjennomført kundeundersøkelse som gir et bilde av hvordan kundene oppfatter arbeidet som utføres i Njord Kapitalforvaltning, samt resultatene vi skaper for våre kunder gjennom avkastning på investert kapital.

Gjennomgangen av kunde undersøkelsen var spennende og med mange gode tilbakemeldinger. Det gledet alle rundt bordet og skapte stor stemning. Det gir oss masse energi å få så konkrete og flotte tilbakemeldinger fra våre kunder.

Omfattende undersøkelse

Det er en omfattende undersøkelse hvor mange kunder har brukt tid på å svare på utsendte skjema. Noen kunder har også gjennomført intervjuer direkte med representanter for Moment Analyse. -Vi er veldig fornøyd med alle svarene vi har fått og hvordan kundene våre har gitt oss tilbakemeldinger vi kan bruke i vårt videre arbeid. Vi er også svært fornøyd med jobben Moment Analyse har gjort og det nærmest 100 sider dokumentet vi har fått i etterkant, forteller Administrerende direktør David A. Syversen i Njord Kapitalforvaltning.

Fornøyde kunder

La oss bare slå det fast med en gang, Njord Kapitalforvaltning har mange svært fornøyde kunder. Rådgiverne trekkes frem av kundene og tilbakemeldingene viser at det gjøres en solid jobb over hele linja. Mange viser til tydeligheten de opplever med Njord rådgiveren og til evnen rådgiver viser til å forstå kundens mål med investeringen. Det setter vi ekstra pris på, da nettopp tydelighet og evnen til å forstå kundenes mål er noe vi jobber mye med for å bli god på og utvikle oss videre på.

Uavhengig undersøkelse

Det er Moment Analyse som har gjennomført undersøkelsen for Njord Kapitalforvaltning. Selskapet skreddersyr undersøkelser som gir kundene mulighet til å gi ærlige tilbakemeldinger for å bevare og utvikle relasjonen. Du kan lese mer om Moment Analyse her.

Vi måler tilfredshet på en skala fra 0 til 100. Resultatene for Njord Kapitalforvaltning er generelt over det vi forventer ved første gjennomføring ved vår metodikk. Blant resultatene legger vi spesielt merke til evnen Njord Kapitalforvaltning har til å ta imot nye kunder, og tilfredsheten med egen rådgiver. Begge områder oppnår en svært høy tilfredshet, noe vi også får bekreftet i dybdeintervju av utvalgte kunder.

Christian Dversnes
Daglig leder
Moment Analyse

Forbedringspunkter

Vi har selvfølgelig også flere punkter vi ønsker å bli bedre på. Det har kommet innspill til forbedring på rapportering, hvilke type kommunikasjon våre kunder ønsker og de digitale tjenestene vi tilbyr. Verdifulle tilbakemeldinger vi allerede har startet å jobbe med. Vi har et sterkt ønske om å raskt forbedre noen av disse områdene samtidig som vi skal utvikle oss gradvis på andre områder. Noe er mindre justeringer og andre ting er videre utvikling av oss som selskap og personer.

-Det er veldig interessant å lese tilbakemeldingene vi får og tilliten kundene viser oss. Det motiverer til å bli enda bedre på alle områder, ikke minst hele tiden forbedre systemer og forretningsmodellen slik at den alltid skal være til det beste for kundene, forteller Benedicte Andresen.

Hun er leder for Njord Kapitalforvaltning Sørlandet og har jobbet tett med Moment Analyse i forkant av undersøkelsen. Andresen roser innsatsen til rådgiverne og er svært fornøyd med hvordan kundene opplever rådgiverne sine og tilbakemeldingene de gir. -Tilbakemeldingene fra kundene gir oss masse energi og vi er allerede godt i gang med å jobbe for å bli enda bedre.

Tusen takk til alle kunder for at dere tar dere tid til å gi oss tilbakemeldingene og gir oss muligheten til å bli enda bedre!

Forrige
Forrige

Vi må være tydelige

Neste
Neste

Emisjon Fulltegnet