Ærlig talt, hva synes du?

Vi vil ha din tilbakemelding 🤩 

Kundeundersøkelse

Vi trenger en ærlig og oppriktig tilbakemelding fra deg som kunde.

David A. Syversen
Administrerende direktør

Din tilbakemelding

I Njord Kapitalforvaltning ønsker vi å bli best på kundebehandling og rådgivning. Da trenger vi en ærlig og oppriktig tilbakemelding fra deg som kunde. Derfor har vi engasjert flinke folk til å gjøre en kundeundersøkelse for oss og Analyse- og rådgivningsselskapet Moment Analyse gjennomfører undersøkelsen for Njord Kapitalforvaltning.

I neste uke vil du motta en e-post fra avsender: njord@horizons.confirmit.eu
I emnefeltet vil det stå «Kundeundersøkelse 2024» og det vil være din kontaktperson i Njord Kapitalforvaltning som signerer eposten.

Dersom du ikke svarer eller ikke fullfører, vil det bli sendt ut to påminnelser i etterkant der du blir minnet om undersøkelsen.
Avsendereposten vil være den samme.

Det er også enkelte av våre kunder som skal bli intervjuet personlig. Det er avklart på forhånd med Njord Kapitalforvaltning hvem dette er. Hvis du er en av de, vil du bli kontaktet av daglig leder i Moment Analyse, Christian Dversnes.

Svarene i kundeundersøkelsen er anonyme.
Det er likevel mulighet for å avgi åpen besvarelse, slik at ledelsen i Njord Kapitalforvaltning kan se hva du har svart. Det gjør det mulig for rådgiver å ha en tettere oppfølging av deg basert på dine ønsker.

Moment Analyse er en uavhengig tredjepart som ivaretar personvernet både til de som svarer, og de som ikke svarer på undersøkelsen.

Jeg håper at du vil ta deg tid til å svare på undersøkelsen og gi oss tilbakemelding på hva du synes om hvordan vi gjør jobben vår.

Med vennlig hilsen
Njord Kapitalforvaltning AS

David A. Syversen
Administrerende direktør

Alle som deltar i undersøkelsen er med i trekningen av 3 gavekort på 1.000.- kroner.

Neste
Neste

Samarbeid som styrker vårt kundefokus